Bestellingen boven € 999,- gratis bezorgd!

Bezorging

Hoe jouw bestelling wordt geleverd is afhankelijk van de inhoud van je bestelling. Ons assortiment bestaat voornamelijk uit producten die in volumes besteld worden. Dit betekent dat wij jouw order waarschijnlijk per vrachtwagen komen bezorgen.

Levertijden

Je kunt tijdens de bestelling zelf je leverdatum kiezen. Doorgaans kunnen we de meeste artikelen binnen 3-5 werkdagen leveren. Wij leveren van maandag t/m vrijdag tot 18:00 uur m.u.v. feestdagen. Voorbehoud levering op een van de Wadden eilanden.

Bezorgkosten

Pakketdienst
Indien je bestelling als pakket verzonden kan worden betaal je standaard € 6,95 verzendkosten. Mocht je order meer dan €150,- bedragen worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Pallettransport

Orderbedrag

Verzendkosten

€ 0,- tot € 250,-

€ 35,-

€ 250,- tot € 500,-

€ 55,-

€ 500,- tot € 750,-

€ 65,-

€ 750,- tot € 999,-

€ 75,-

vanaf € 999,-

Gratis verzending

Wordt mijn bestelling in een keer bezorgd?

Het kan zijn dat je bestelling van meerdere locaties moet komen, daardoor is het mogelijk dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd. Dit zal wel altijd op de zelfde dag zijn, alleen de levertijden kunnen hierin verschillen. Hierdoor kan het dus voorkomen dat je bestelling in meerdere vrachtwagens wordt geleverd.

Hoe laat kan ik mijn levering verwachten?

Pakketdienst
Wordt je pakket door een pakketdienst bezorgd, dan zul je via deze pakketdienst een Track & Trace ontvangen.

Pallettransport
Wordt je bestelling door een van onze transporteurs bezorgd dan ontvang je de dag van levering rond 10:00 uur een e-mail of sms van de transporteur met daarin een indicatie van de levertijd. Het kan echter ooit voorkomen dat de transporteur er al voor 10:00 uur is. Let op! Deze levertijd is een indicatie en kan afwijken i.v.m. de omstandigheden op de weg.

Tot wanneer is het mogelijk om de leverdatum aan te passen?

Tot 3 werkdagen voor de leverdatum kun je de leverdatum aanpassen. Mail of bel daarvoor naar onze klantenservice.

Waar wordt er gelost?

  • Doorgaans leveren we direct achter of naast de vrachtauto zo dicht mogelijk bij het losadres.
  • We kunnen alleen leveren op adressen die geschikt zijn voor een vrachtauto, denk aan gewichts- lengte- en breedtebeperkingen.
  • Er wordt nooit geleverd op een oprit of achter in een tuin gezien de zwaarte van de geleverde pallet/bestelling schade kan veroorzaken aan de oprit of tuin.
  • Bij levering op een camping wordt er geleverd tot de slagboom. Er zijn zoveel verschillende soorten campings dat we niet zeker zijn van berijdbare wegen voor een vrachtwagen.

    We begrijpen dat elke (woon)situatie anders is waarbij de inschatting van de chauffeur leidend is.

Bestelling wijzigen

Mocht je je bestelling nog willen wijzigen neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice. Zij zullen kijken of het nog mogelijk is om deze wijziging door te voeren.

Moet ik aanwezig zijn bij de levering?

Pakketdienst
Nee, de GLS chauffeur zal proberen je bestelling bij de buren af te leveren (met handtekening). Indien jouw pakket niet bij een buur kan worden afgeleverd, zal GLS een bericht van aanbieding achterlaten en het pakket bij het dichtst bijgelegen GLS depot afleveren.

Pallettransport
Er dient ten alle tijden iemand aanwezig te zijn. Dit mag ook een vriend, buur of familielid zijn. Er moet namelijk getekend worden voor bezorging. Als er niemand aanwezig is, kunnen de goederen dus niet gelost worden en zal er een nieuwe bezorgafspraak moeten worden gemaakt. Je betaalt de verzendkosten dan opnieuw.

Kan ik mijn zending volgen?

Pakketdienst
Ja, je zult via GLS een Track & Trace krijgen waarbij je jouw bestelling kunt volgen.

Palletdienst
Nee, je kunt je bestelling niet volgen maar krijgt op de dag van leveren rond 10:00 uur een sms of e-mail met een tijdindicatie van leveren. Je krijgt een tijdsindicatie van 3 uur.