Bestellingen boven € 999,- gratis bezorgd!

Bestellen en betalen

Hoe werkt bestellen bij hello home?

Hopelijk vind je in ons assortiment precies wat je zoekt voor jouw project. Als dit zo is, dan plaats je deze producten gemakkelijk in je winkelmandje. Het bestelproces ziet er dan als volgt uit:

Stap 1: Gewenste producten worden in het winkelmandje geplaatst. Het winkelmandje verschijnt altijd in beeld als je een product toevoegt en kun je daarnaast altijd rechtsbovenin de pagina terugvinden. Eventuele kortingsacties worden hier meteen verrekend. Heb je een kortingscode? Dan kun je die hier ook meteen invullen en zie je hoeveel korting er van het totaalbedrag in je winkelmandje af gaat.

Stap 2: Als je alle gewenste producten in je winkelmandje hebt verzameld en je bestelling compleet is, kun je de bestelling gaan afronden. Dit doe je door ‘naar de kassa’ te gaan. Als je naar de kassa gaat kun je ervoor kiezen om in te loggen als je al een account hebt, of je kunt je gegevens invullen en eventueel direct een account aanmaken. Je kunt in deze stap van het proces nog eenvoudig producten verwijderen of aantallen veranderen.

Stap 3: Na het invullen van de gegevens / het inloggen kan er een gewenste leverdatum worden gekozen. Doorgaans kun je al kiezen voor levering tussen 3 - 5 werkdagen. Vervolgens kun je naar betalen gaan en je bestelling afrekenen met een van de beschikbare betaalmethodes, zoals hieronder vermeld. Na het plaatsen van de bestelling zal je nog een bericht ontvangen wanneer je de bestelling precies kunt verwachten. Na het betalen van je bestelling is het niet meer mogelijk om online je bestelgegevens te wijzigen. Als er iets niet klopt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Stap 4: Je bestelling wordt geleverd op het gekozen adres. Veel plezier met je aankoop! Mocht er iets niet kloppen of ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice om samen te kijken naar een passende oplossing.

Betaalmogelijkheden

Het is bij hello home mogelijk om te betalen via:

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer.

Creditcard (Mastercard en Visa)

Met een creditcard betaal je gemakkelijk en veilig online. De betaling gebeurt op basis van de gegevens die op de kaart staan en daarnaast kan er een extra veiligheidscheck nodig zijn, afhankelijk van de aanbieder van de creditcard. Het geld wordt niet direct van je rekening afgeschreven, maar bijvoorbeeld maandelijks achteraf verrekend.

AfterPay

Met AfterPay hoef je pas 14 dagen na ontvangst van je bestelde producten te betalen. Dit geeft zekerheid omdat je zeker weet dat je producten daadwerkelijk bij je zijn geleverd en je kunt eerst kijken of de producten goed bevallen. Mocht je toch iets retour willen sturen, dan hoef je niet te wachten tot je je geld terugkrijgt. Op www.afterpay.nl/afwijzing kun je terugvinden wat mogelijke redenen zijn als het niet lukt om te betalen met Afterpay. Let op! Als je Afterpay nog niet eerder hebt gebruikt, dan kun je alleen een betaling plaatsen tussen de € 5,- en € 75,- .

Bancontact

Bancontact, voorheen bekend als Mister Cash, is de populairste online betaalmethode in België. De werking van Bancontact is vergelijkbaar met iDEAL en wordt vooral door Belgische banken ondersteund.

Problemen met betalen?

Ervaar je problemen met het betalen van je order?
Probeer dan een van deze onderstaande opties:

  • Er is mogelijk een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij, probeer het nog eens op een ander moment;
  • Kies voor een andere betaalmethode;
  • Kies voor een andere browser of device.

Mislukte bestellingen

Krijg je een melding dat je bestelling of betaling is mislukt, maar is het geld wel al afgeschreven? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat moet je weten over de voucher(s)?

  1. Vouchers kunnen niet voor openstaande bestellingen gebruikt worden.
  2. Vouchers zijn niet inwisselbaar voor geld.
  3. Indien het totaalbedrag van de bestelling hoger is dan de waarde van de gebruikte voucher, dient het verschil betaald te worden met één van de overige betaalmethoden.
  4. Heb je vragen over of opmerkingen over het gebruik van de voucher(s) of problemen bij het inwisselen laat dit ons dan weten door contact op te nemen met onze klantenservice.