Bestellingen boven € 999,- gratis bezorgd!

Onze klantenservice

Bij hello home houden we van tevreden klanten. We staan dan ook voor je klaar om te helpen wanneer nodig. Kom je er niet (helemaal) uit met de informatie op onze website of heb je een vraag over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice

Op werkdagen vanaf 08:30 – 17:00 uur is onze klantenservice open. Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 085-0804030 of mail ons op klantenservice@hello-home.nl

Verkoopprijzen

Alle genoemde prijzen in onze shop zijn weergegeven als verkoopprijs inclusief btw.

Bedrijfsgegevens

hello home bv
Ekkersrijt 1212
5692AE Son en Breugel

Kvk-nummer: 81883846
Btw-identificatienummer Nederland: NL862257116B01

Er is schade opgelopen door transport, en nu?

Is er schade opgelopen nadat onze transporteur bij je heeft geleverd? Dan willen wij dit zo snel mogelijk met je oplossen. Maak een aantal foto’s van de gemaakte schade en stuur deze foto’s samen met je ordernummer en een omschrijving van de schade naar klantenservice@hello-home.nl Wij gaan dan uitzoeken welke transporteur het betreft en zullen contact met je opnemen voor een oplossing.

Klachtenregeling

We hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met je aankoop bij hello home. Mocht je toch een opmerking of klacht hebben, dan willen we hier natuurlijk samen uitkomen. Dit geldt voor zowel klachten m.b.t. tot een product als de service. We horen het graag als je niet tevreden bent. Hier kunnen wij namelijk een hoop van leren om onze service verder te verbeteren.

Een klacht indienen

Als je een klacht wilt indienen, dan kan dat via onze klantenservice. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je in ieder geval een bevestiging van ontvangst. Daarna zullen we jouw klacht in behandeling nemen. Uiterlijk 14 dagen na het indienen van de klacht zullen we hier inhoudelijk op terugkomen. Mocht het ons niet lukken om binnen deze tijd tot een oplossing te komen, dan laten we je dat uiteraard weten.

Wat te doen bij een klacht?

Hello home streeft ernaar om een optimale service te bieden. Mocht je dan ook niet tevreden zijn horen wij dit graag, zodat wij hier mee aan de slag kunnen.
Stuur je klacht met eventuele foto’s naar klantenservice@hello-home.nl. Wij reageren altijd binnen 2 werkdagen. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorstellen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Ik mis een deel van mijn bestelling of mijn bestelling is (deels) beschadigd geleverd, wat te doen?

Om jou zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen we je een mail te sturen naar klantenservice@hello-home.nl met de volgende gegevens:

  • Ordernummer
  • Artikelnummer
  • Foto’s van de beschadiging

Wij reageren altijd binnen 2 werkdagen.